Gossip Girl marathon

Hej. Eftermiddagen blev inte som jag tidigare skrev att den skulle bli, dock blev det inga drastiska förändringar. Min kära bror var så snäll att han lånade ut sitt Netflix-konto till så jag har suttit och tittat på Gossip Girl hela eftermiddagen. Har bara levt livet genom att se Upper East siders plåga varandra med andra ord. Sen så fixade jag precis min biologiläxa lite snabbt nu, men det var tråkigt som vanligt. Ni vet ju hur mycket jag hatar biologi, men på något sätt fick detta mig att tänka lite. Man funderar inte över det så ofta men vad är det egentligen som utgör hjärtats slag? Det fick jag svar på idag, och då började jag lyssna på mitt eget hjärta och tänka "nu stänga segelklaffarna, och nu stängs fickklaffarna". Det blir lite häftigt när man verkligen kan applicera det man får lära sig i verkliga livet, och då blir till och med biologi lite roligare.
 
Men nu ska jag titta på ett eller två till avsnitt av Gossip Girl och sen ska jag sova tror jag. Jag är på säsong två förstår ni så jag har många att se ikapp. Jag har nämligen aldrig varit en sån person som laddar ner och jag har bara första säsongen på DVD så det har bara blivit såhär liksom, men nu ska jag köra mitt eget race och komma i mål innan alla hinner avslöja för mig vem Gossip Girl är..
Källa till bild. Jag var till och med rädd för att googla den här bilden, tänk om det hade stått någonstans där vem det är, GAAAH.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback