I don't stop when I'm tired. I stop when I'm done.

Efter dagens träningspass insåg jag hur bra motivationsbilden i tidigare inlägg verkligen passade in idag. Jag tog verkligen ut mig och alla mina krafter på det där löpbandet. Jag hade liksom lagt upp en plan för hur länge och med vilka hastigheter jag skulle röra mig där uppe på bandet så under tidens gång fanns inte rum för förändring. Så nu är jag helt slut. Men det kan också bero på att veckan har varit lång, men den är inte riktigt slut än; jag ser min morgondag som fredag då jag ska jobba hela dagen och ska gå på bio på kvällen. Jag ska se Les Miz med Susanna. Men jag kommer alltså vara ganska busy imorgon så vi hörs först på söndag förmodligen, för nu ska jag sova! Godnatt.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback