Trött

Hej vänner. Jag är helt slut. Var hos Sanna igår kväll med Anton, Lingan, Victor och Fredrik (eller Antie-pantie, Lingis, Vicky och Freddy som jag och Sanna kallar dem..). Vi tittade på film och bara umgicks. Såg första High School Musical (haha vilket skämt, tänk att man tyckte att den var bra för några år sen!) och 500 days of Summer. Kom hem ganska sent så jag vaknade också ganska sent. Men Jesper var sjuk så jag kom till undsättning vid 12-tiden och jag kom inte hem från jobbet förrän en halvtimme sen.

Jag och mamma har sagt att vi ska titta på Mello ikväll men jag börjar tveka asså, verkar inte vara några bra låtar och så är det ju ganska tradigt. Ska ni se det?

En bild från innan jag stack iväg till Sanna igår och en från tumblr, människorna är så roliga där.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback