Kaoset fortsätter

Hejsan. Som sagt så är livet lite smått kaos just nu, jag är stressad för mitt nuvarande jobb där jag har mycket att göra, jag är stressad över att Matthias är sjuk, jag är stressad över att skaffa nytt jobb till hösten. Ja, jag är stressad inför det mesta. Men trots detta så kan jag ändå finna ett slags lugn i stressen, för jag jobbar som bäst när jag har lite för hög press på mig. Just nu filar jag på det sista på mitt CV och så ska jag nu skriva mitt personliga brev till när jag ska söka jobb. Sedan vid åtta ikväll så kommer Sanna hit och så ska vi titta på High School Musical 3 och äta Ben n Jerry's, så underbart! 
 
De senaste dagarna har jag bara spenderat med att komma tillbaka till mitt vanliga pigga och glada jag, samt att byta abonnemang, vilket det har varit sjukt mycket strul med! Men ska se om jag kan fixa det så snart som möjligt, för jag vill verkligen inte ha det som jag har nu. Jag älskar Halebops täckning osv men min surf suger så tänkte byta till Tele2 istället, där jag får 3 GB surf i abonnemanget, och så har jag rabatt på det med mitt Mecenat-kort som gäller ända fram till sista oktober även om jag inte pluggar längre.
 
Hoppas allt är bra med er med!
Tre år sedan, åh herre vad tiden går fort!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback