Min lediga dag

Min dag har varit annorlunda. Imorse åkte jag som sagt med pappa och bytte däck på bilarna, snacka om skillnad på hur greppet blir annorlunda med dessa sommardäck, den kramar verkligen om vägen. Sen så fick jag hitta hem själv för pappa åkte till jobbet. Sålänge jag har kommit igång och redan är i farten så är jag väldigt pruduktiv så direkt närjag kom hem så bytte jag om och åkte till gymmet. Idag blev det lite löpning och ben. 
 
Sedan dess har jag inte fått mycket gjort dock, har i princip bara tittat på How I met your mother på Netflix (de serier jag verkligen vill titta på (Gossip Girl och Pretty Little Liars) har de så få säsonger av så jag vet inte vad jag ska titta på..) och handlat. Men nu ska det bli ändring på det, jag ska lägga upp ett träningsschema och även skriva upp på lappar vilka maskiner jag ska använda för de olika träningspassen, börja titta på en läxa tror jag och så ska jag lära mig att deklarera. Wish me luck!
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback