Ziperall times

Hejsan kära läsare! Ursäkta att jag inte bloggat mycket i helgen men jag hade verkligen inte orken igår, jag var helt utslagen.

Så vad gjorde jag igår efter löprunda ? Jo, jag var och provjobbade på nJoy, minns ni jobbet jag pratade om förra veckan? Det gick väl helt okej antar jag men jag vet inte riktigt om jag tyckte att det var roligt, egentligen gillar jag inte att jobbande barn så mycket. Men jag ska ringa chefen senare så får vi prata om det. Men jag stod i receptionen en del och det var jätteroligt!

Idag då? Var och övningskörde och sen åt jag lunch i skolan, ingen biggie liksom. Är dock riktigt trött nu och tittar bara på Gossip Girl när jag egentligen borde göra en läxa och ringa Ritza på nJoy. Aja, ska bara kolla klart sen fixar jag det.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback