Jobb

Kom nyligen hem. Inte från min PW som ni tror, utan gymmet. "Ååh vad bra" tänker ni då men nej, jag har inte varit där och tränat. Tyvärr. Jag har varit där på grund av att jag har fått höra av en klasskompis om ett jobb där som de behöver personal till. De kallar det Miniklubben. Det är att de som är och gymmar där kan lämna sitt barn som får bli omhändertagen av förhoppningsvis mig, och typ leka. Jag är egentligen inte så mycket för att jobba med barn men jag skulle vilja ge det en chans.

Så när jag satt där och åt mina mackor så ringde alltså min klasskompis och sa att jag kunde komma dit idag och peta med dem. Jag bestämde mig för att komma ganska direkt eftersom det blir så mycket folk senare när passen drar igång på kvällen. Så jag pratade med tjejen som tar hand om det och hon bad mig komma tillbaka imorgon eftermiddag.

Så ni får höra mer då!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback