In the end we only regret the chances we didn't take

Hejsan! Jag har jobbet typ hela kvällen, igen. Men nu ska jag inte dit förrän på fredag så det blir lite uppehåll i några dagar. Därför har det inte hänt så mycket i mitt liv idag. Hade i och för sig en outfit idag som jag gillar starkt MEN bror var inte hemma när jag var och hade den på mig så det blev inga bilder. Och så var det Idrottsdag för ettorna och tvåorna idag så egentligen är alla treor lediga då men såklart så skulle vi ha lektioner som vanligt, så det var knappt någon son såg min outfit heller.. Och det värsta var att eftersom det egentligen inte var obligatoriska lektioner så serverade de ingen lunch! Och jag menar vi har ju faktiskt betalat för det så det blev jag lite smått irriterad på.

Nu sitter jag i alla fall och bara degar framför soffan, som vanligt när jag inte har något bättre att göra! Haha


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback