Hej måndag!

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge? Internet har varit en liten bitch i helgen så det har inte gått. Men vad har jag gjort då? Kortfattat så träffade jag kompisar i lördags och tittade på film, och igår så städade och jobbade jag. De senaste åren har jag haft sån otrolig oordning i mitt rum men nu ska jag få ordning på det hade jag tänkt. Har fixat en väldigt stor del av bokhyllan och så har jag fixa ungefär 1/3 av min garderob. Ni skulle se högen med kläder som jag ska slänga ut, inte konstigt att jag har haft svårt att få plats.

Men det blir nog inte så mycket röjning i rummet idag för idag ska jag satsa på att få gjort mina läxor, så kommer rummet i andra hand.

Var för övrigt i skolan ett tag förut för att få lite hjälp med en grej i matten och nu förstår jag det mycket bättre, weey! Jag har sportlovet list just nu att bara hälla upp en kopp te och sätta på Flammande Bägaren men som sagt så är skolan prio ett!!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback