Väl förberedd

Den här kvällen har väl mest gått ut på att titta på X-Factor och att förbereda sig inför högskoleprovet imorgon. Jag inhandlat pastasallad och Loka till lunch och små russinpaket att äta på rasterna så man inte blir hungrig. Har även kollat på vilken buss jag ska ta och när jag borde gå upp osv osv. Har även duschat nyss och tvättat håret så att jag är fräsch imorgon!

Jag är väldigt nervös inför detta prov. Förra gången var min första och då var min inställning mer "äsch detta är bara en testomgång för att se hur det funkar" men denna gång vill jag verkligen höja mig och jag hat helt glömt bort att plugga så är skitnervös.

Provet börjar 8.20 och slutar 16.20 så det pågår hela dagen så vi hörs inte förrän då. Om ens då förresten, jag ska ha över lite kompisar på middag så ska förbereda det hela eftermiddan. Jaja, önska mig lycka till imorgon så hörs vi om jag kommer ut levande! Haha Ska sova nu så jag orkar gå upp så tidigt imorgon. Puss på er.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback