Lyckad tur

Hejsan! Jag och mamma var ute en riktigt lång sväng, typ 2,5 timme. Först åkte vi till Mio och hittade det perfekta skåpet som jag vill ha i mitt rum, alltså det går itne att hitta bättre, helt och hållet vad jag var ute efter. Sedan körde vi till NCC för mamma skulle hämta sin dator. Jag jobbade där i somras och jag saknar faktiskt det där stället, jag har en så positiv bild av det så jag vill bara jobba där mer.
 
Sedan körde vi i alla fall genom Sollentuna bara för att öva lite liksom och insåg då att det vore smart om vi stannade förbi på Sollentuna Centrum för jag behövde lite BH:ar och stumpor så det gjorde vi. Vi tog även en liten kaffe där på Espresso House och jag hittade tre BH:aroch typ 70 par strumpor, haha nej men jag var verkligen i behov av svarta vanliga strumpor. Så detta var en börda som lyftes från mina axlar då det har varit lite tomt i mina BH- och strumplådor den senaste tiden. 
 
Jag är så otroligt nöjd med utflykten, hittade verkligen det jag var ute efter. 
Kanske lite svårt att se men skåpet har alltså glasväggar på tre sidor och en spegel längst in, sedan är hyllorna i glas och så her det en vit träram. I detta vill jag ha mina fina skor och kanske någon fin väska. Juste, det är även en lampa längst upp i "taket" på skåpet som lyser upp allt. 
 
Ska förmodligen iväg nästa helg med pappa och titta också så kanske vi beställer det då, ååh jag älskar det och det kommer bli så sjukt bra!
 
Köpte även en Rosa Bandet på Lindex, varje gång jag sett den har jag velat köpa, det går till ett så bra ändamål. Så köp det ni också så fort ni får chansen, detta är livsavgörande för vissa kvinnor.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback