Jack-problem

Typ hela den hästen har jag burit min svart Kenza 9 från Jofama by Kenza och min grovt, rundstickade, gråa halsduk från Åhléns när jag har gått till bussen på morgnarna (även när jag åker hem och när jag är ute överhuvudtaget, hehe). Har känt mig så otroligt FAB med andra ord för det är sjukt snyggt. 
 
Dock har det börjat bli kallare här i Svealand den senaste veckan och idag gick det knappt att gå runt såhär alltså, jag höll på att frysa ihjäl! Dessutom har det varit snöstorn här ikväll, hihi skoj! Och imorogn bittit blir det -3 grader ute så då blir det nog en varmare jacka på. Dock har jag lite problem med vilken jacka jag ska ha nu denna tid på året för min dunjacka från Hollies är lite för varm tycker jag, den ska jag ha när det är -15 grader liksom! Så tror att detfår bli min gamla (har haft den i kanske 2 år) svarta, mysiga fuskpäls. Den lär värma gott!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback