Äppelpaj

Hejsan! Idag har jag haft lite smått fullt upp. Inte stressat, bara saker att göra konstant. När jag kom hem från skolan satt jag och gjorde en läxa halva kvällen, och så träffade jag Sanna vid typ 19 och då handlade vi på Ica och bakade vår äppelpaj som vi ska ha på fikat med klassen imorgon bitti. Så otroligt random att ha fika det första man gör på morgonen.. Men det blir säkert bra, pajen luktade riktigt gott! Vi smaksatte den även med lite kanel för det passar ju så bra till äpplen. Jag vet att Emma och Emelie skulle göra kladdkaka också så det blir säkert ett supergott fika!
 
Hade också superkul med Sanna som vanligt, ååh vi har så skoj tillsammans..
Tog denna extremt sexiga bild genom Photo Booth i iPaden, så sjukt underbar bild! Kan inte sluta skratta. Älskar denna app, önskar att den fanns i iPhonen..
 
Aja, nu ska jag göra mig i ordning och gå och lägga mig, vi hörs imorgon babes! Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback