15 oktober 2012

Hejsan! Sitter just nu på science support i skolan och räknar matte, får så mycket mer gjort bräda jag sitter här än hemma. Börjar dock bli lite hungrig trött då jag gick upp och åt frukost vid 5 imorse. Jobbet gick super, var där i typ tre timmar ock tog sedan bussen direkt till skolan. När jag är klar här ska jag ära lunch, sedan ska jag fixa några ärenden i Täby centrum och sedan tror jag bog banne mig att jag ska träna. Är väldigt sugen på det idag!

Har på ni så sjukt fula kläder idag, vågar knappt visa mig för allmänheten. Har nämligen på mig hoodtröjan som jag har bör jag jobbar och jag säger bara det att jag aldrig har hoodtröja bland folk. Av en anledning, att det är så mysstil över det tycker jag. Men jag ska inte var här så långe till i alla fall, men vi hörs när jag är hemma igen! Puss.

Haha, jag kan sitta och räkna med komplexa tal i polär form med potens och allt men jag kan inte alfabetet..


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback