God natt

Nu ska jag äntligen sova. Det ska bli såå skönt! Ja, jag behöver verkligen min sömn för att fungera.

Imorgon blir en spännande dag. På förmiddagen slipper vi engelska för vi ska till KTH och typ kolla in skolan som jag förstår det, vilket ska bli sjukt spännande eftersom jag vill gå där sen. Vi kommer tillbaka till skolan vid lunch och så har vi religion i en timme och efter det är det inga ordinarie lektioner för då ska det förberedas inför öppet hus. Jag ska befinna mig på skolan hela kvällen, trots att jag egentligen borde vara hemma och packa (men det får jag göra efter). Så det blir nog en rolig dag! Men lång..

Därför måste jag verkligen sova nu, för att orka imorgon. Så vi hörs då. Puss!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback