Bild

Hittade denna bild på Viper Rooms fb-sida och förlåt mig Susanna men den är inte så vacker, haha. Jag vet inte vad det är, båda har visserligen ett fint leednde och sådär men jag tycker att jag ser gigantisk ut och så ser det ju ut som om jag är kortare än Susanna, vilket jag verkligen inte är! haha. Mitt hår ser ju också bajsfult ut. Orkar inte med det, måste klippas och färga utväxten snart..
 
Men vad gjorde vi i fredags egentligen? Jo, först var vi på Viper Room från typ halv tolv kanske. Där var det dock lite konstigt folk........ haha och dansgolvet kändes ganska tomt. Men vi dansade loss där ändå och hade skoj!
 
Sedan (vet ej när men typ ett - halv två kanske..?) drog vi till Nype och dansade ännu mer där! Draget på dansgolvet där var lite annorlunda och vi bara svängde loss. Dansade med en massa random folk där också (på Nype vågade folk faktiskt dansa med andra och inte bara kompisarna). Kul hade vi i alla fall och kom hem vid fyra kanske. :)

Comments
Postat av: Sanna

Håller med...fruktansvärd bild xD men kul hade vi!! :D

2012-11-05 @ 23:34:56

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback