Springtur

Var ute på en spring runda idag som var riktigt jobbig alltså! Eller nej det var ju roligt och så men jag fick kämpa riktigt ordentligt. Jag sprang hela vägen som ni kanske såg igår att man ska göra nu i vecka två, dock gick jag i de branta nerförsbackarna då det är dåligt för knäna att springa. Provade även på att spurta fyra gånger. Egentligen kom det bara av en slump, den första bara blev så att den hände, hade inte "planerat den" utan jag bara ökade farten då det kändes bra. Man fick ju en riktig adrenalinkick av det alltså! Och så var det riktigt skönt för benen att länga ut steget, så det känns som om det gjorde mig gott. Prova på samma sak tre gånger till. Den sista gången var det dock i en brant uppförsbacke så det gick inte så fort men jag kämpade på lika mycket som alla andra spurter. 
.
Jag måste dock fixa en spotifylista med pepp-musik så jag blir taggad när jag är ute, har bara lite halvpeppande låtar just nu och man märker ju att det blir roligare att springa när de taggande låtarna börjar.
.
Det var riktigt jobbiga alltså men nu känns det riktigt bra, så jag är nöjd som satan nu!
Tumblr_m3x3ipgklz1r1u0gno1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback