Nude

Sitter just nu och målar naglarna i en nude färg, dock verkar lacket mer genomskinligt än vad trodde att det var. Har i och för sig bara målat ett lager än så länge så det blir förhoppningsvis bättre. Detta är de två nagellacken jag köte igår, på Åhléns City. Underlacket (mitt allra första!!) är från OPI som ni kan se och det nudefärgade är från Max Factor. Är så glad att jag äntligen fått tag på ett underlack, har varit i behov av det jag vet inte hur länge för att mina naglar blir så missfärgade av alla färgstarka lack jag använder så det känns säkrare med ett skydd.
.
Jobbet var segt idag igen, det var så lite att göra att jag fick gå hem cirka två timmar tidigare än vanligt. Egentligen åkte jag och mamma bil imorse och ajg övningskörde men eftersom mamma skulle stanna hela dagen så fick jag ta bussen hem. Plan A var att sticka ut och springa på kvällen men kände ingen motivation så istället gick jag av bussen massor av hållplatser för tidigt och gick hem. Det tog ungefär en halvtimme och var så otroligt skönt! 
.
Ska gå och lägga mig tidigt idag så jag får min skönhetssömn, har varit så trött de senaste dagarna att jag inte vetat vart jag ska ta vägen.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback