Men ruset kom och gick och lämna kvar ett litet barn

Idag har varit en bra dag, av en ynka anledning. Jag har något mer att se fram emot i slutet av augusti än spanienresan (vilken i och för sig räcker långt). Jag ska se Winnerbäck live på Grönan! Har aldrig sett honom live och nu ville jag så gärna gå då det är hans enda spelningar i Stockholm i sommar (han spelar där två dagar). Det enda problemet har varit sällskap, det är knappt några av de jag känner som gillar honom så jag hade egentligen tappat hoppet men idag hittade jag en komps som ville gå, och jag är bara sååå glad! Ska äntligen få se honom live liksom! Önskar att man kunde fått se Håkan nu i sommar också men han har ju uppehåll. Igår var det ett år sedan jag såg honom i Varberg och det var nog mitt livs bästa dag!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback