Maybe you'll get a replacement, there's plenty like me to be found

De senaste dagarna har varit bra, riktigt bra. I tisdags var det Allsång, det kan lyfta en seg dag - en regnig sådan. Igår så hade Greta middag för för att hon precis har flyttat plus att hon ska åka till USA som utbytesstudent om en vecka, hon kommer vara borta i ett år! Men den kvällen var riktigt mysig alltså! Det var en del tjejer från klassen och andra nära kompisar till Greta. Några av dem kände jag faktisk sen innan men har inte träffat dem på år och dagar så det var riktigt rolig att träffa dem igen! Jag blev riktigt paff när jag såg att de var där. Idag har jobbet varit bra, har faktiskt haft något att göra hela dagen vilket inte har förkommit på någon vecka sådär. Tänkte åka och träna nu på kvällen men somnade ungefär tio minuter innan jag skulle åka så det blev inget med det. Anledningen till att jag somnade var att jag kom hem ganska sent från Greta igår, men jag har inte märkt av det alls på hela dagen men så bara somnade jag på två röda och sov i en halvtimme ungefär. Men det behövde jag verkligen! Så nu sitter jag här i soffan och dricker kaffe och väntar på att Necessary Roughness ska börja, riktigt bra serie! Delar av min outfit idag, kavaj och ring:


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback