After work

Antar att många ungdomar är ute och ränner på gatorna just nu, och vet ni vad? Det gjorde faktiskt jag också nyss, fast lite nyktrare då. Var på AW med åtta andra kollegor och vi hade på ren svenska så jävla kul! Eller jag hade det i alla fall. Först gick vi till en uteservering och "tog ett glas". För mig blev det en alkoholfri drink eftersom jag fortfarande är sjutton. Vi satt där i i alla fall en och en halv timme och sen gick vi till Marion's där det blev middag och bowling för hela gänget! Riktigt god och mysig middag och riktigt svettig och rolig bowling. Sanna drack inte heller något då hon åkte bil. Dock köpte faktiskt Alexandra en cider till mig under bowlingen, så snällt av henne. Inte för att man blir påverkad av en cider men gott var det! Det kanske märks att jag har haft det bra? Har ni en bra fredagskväll då?


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback