Varning för ras

Hej, hej, hemskt mycket hej. Jag vet inte om ni har märkt det men just nu är det så otroligt mycket för mig att göra. Ni vet om att jag alltid prioriterar skolan allra högst, och sedan kommer jobbet. Tyvärr är det ju så att bloggen inte kommer i första hand, även om jag tycker att det är ofantligt roligt.
 
Men den här veckan är nog en av de mest hektiska i mitt liv. Inom skolan har jag en hel text i svenska som ska vara klar imorgon, jag har ett nationellt prov i matte på torsdag för att öva oss så jag måste ha hunnit klart med hela kursen tills dess, till fredag har jag en väldigt stor engelskläxa och så har jag prov i religion. Sen så jobbar jag också hela fem dagar den här veckan så jag har väldigt lite tid till övers när jag inte pluggar eller jobbar. Så varför satt jag och tittade på Hart of Dixie förut då? Jo, för att jag måste få slappna av någon gång, jag kommer ha otroligt svårt att ta mig igenom denna hektiska tid om jag inte får slappna av lite då och då. 
 
Men sen så har jag också börjat prioritera vissa speciella ämnen inom skolan, lite roligt i och med att det har kommit naturligt. Jag går natur på grund av att jag tycker att matte och fysik är de roligaste ämnena, så klart så prioritetar jag de kurserna allra högst då. Dessutom känner jag att de är de kurserna jag har allra störst chans att få högre betyg i. Men sen kommer ju de här andra kursena såsom svenska, religion, PA och lite engelska. Jag vill visserligen kämpa för mitt betyg i engelskan men det ämnet kommer ändå inte först på listan. 
 
Men ja, bloggen kommer alltså inte vara så värst aktiv denna vecka, lägger säkert upp något inlägg om dagen (om jag har något relevant att säga dvs.) Men nu är det skolan som gäller och just nu ska jag faktiskt ta och försöka skriva den där förbaskade svenskatexten. Jag har aldrig i hela mitt liv tyckt om ämnet svenska men det är något som måste göras. Och just nu känner jag att det vore otroligt skönt att bli klar med den innan jag somnar så kan jag ta sovmorgon och ta det lugnt imorgon förmiddag. Visst låter det härligt? Man måste göra det optimalt för sig.
 
Men nu måste jag fokusera. God natt, raringar! Puss.
 
Singel_50858561ddf2b373fb0047a2_large
73257_559660100726605_1902898622_n_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback