Timberland

Typ alla svenskar känner igen ett par klassiska Timberland-kängor i sån där senapsgul färg med brun läderkant. De är otroligt sköna och praktiskta.
 
Dessa stövlar har jag bara sett någon enstaka gång på ett par fötter här i Sverige men när vi var i Köpenhamn vandrade de omkring överallt i hela staden, och de är så sjukt balla! Haha jag bara älskar hur snygga de är, och bekväma.. Riktigt snygga till ett par blåa jeans. 
 
Detta var alltså den julklappen mamma köpte till mig idag, var tvungen att vara med och prova storlek. :) Men får inte öppna dem förrän julafton. Hihi.
Och nej, mina sitter inte sådär löst runt benet, jag drar åt snörena ordentliget så de sitter åt och blir riktigt fina. :)
 
De finns för övrigt i fyra olika färger, en beige, en normal brun färg med mörkbrun kant och en mörkbrun stövel med rödbrun kant.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback