Theo Örtengren

Okej, så jag kollade runt lite på blogg.se och hittade denna blogg som skrivs av en kille vid namn Theo Örtengren. Han är 16 år och bor här i Stockholm. Det som fick mig att rent av falla pladask för denna blogg är hans modekänsla, så jäääävla snygga kläder han har! Det är ju helt sjukt. 
 
Jag intresserar mig inte bara för tjejkläder utan även för herrkläder för att man har ju en bild av hur man tycker att sin "drömprins" ska se ut så det är lätt att tycka saker om olika herroutfits. Men denna killes sense of fashion är helt enligt min bild av hur en kille klär sig snyggt. Så lär er killar, gå in här och kolla och få inspiration!
 
 
 
Asså den här sista outfiten är så underbar, och håret gör den helt perfekt! Bara jag som tänker lite på John Travolta när han var med i Grease? 

Comments
Postat av: Theo

Hej Emma! Tänkte bara säga tack så jättemycket för det här inlägget, va glad jag blir! :)

2013-04-13 @ 18:28:04
URL: http://theoortengren.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback