Desert sand

Har precis fixat mina naglar, det behövdes verkligen!! Nu är de i en fin beige färg som får fingrarna att se extra långa ut. Kortade av naglarna en bit också, har typ tröttnat på att ha långa naglar. Mina naglar är väldigt starka så jag har väldigt lätt för att få långa och det utnyttjade jag väldigt mycket förut men nu tycker jag nästan att det är snyggare med såhär korta. Inte allt för kort bara, då skulle jag inte ta mig igenom min vardag! haha.
 
Har alltså även över- och underlack som vanligt från OPI. Detta är väldigt viktigt om man vill skydda sina naglar från missfärgningar och från att nagellacket ska skavas av efter 2 dagar.
 
Nagellacket kommer från Maxfactor och färgen är #25 Desert Sand.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback