5 december 2012

Hejsan! Jag har fått så lite sömn i natt att jag kommer somna under vår diskussion om boken idag på svenskalektionen. MEN jag lyckades till slut läsa ut boken, satt uppe halva natten och så gick jag upp tidigt för att kunna nu på förmiddagen skriva på en text vi ska lämna in första utkastet på idag också på samma lektion. Jag förstår mig inte riktigt på vår svenskalärare, första lektionen sa hon att hon inte gillar att dela ut läxor och jag kan bara minnas cirka två lektioner under terminen som vi inte haft läxa till, trött man blir.
 
Tyvärr är det så att jag verkligen inte klarar av att leva ett normalt liv om jag inte får min sömn. Dessutom så har jag ju sista steppen ikväll och lär inte få så tillräckligt mycket sömn inatt heller så jag ska ta en powernap direkt när jag kommer hem från skolan (om jag lyckas somna) så jag får lite energi.
 
Snacka om att det är snökaos i Stockholm idag, hälften av bussarna lär ju ha kört ner i diket och fastnat på vägen någonstans, SL är inte alltid så bra.. Tjejen på radion (Lyssnar på Vinyl ända fram till jul nu för de spelar bara julmusik :D ) sa nyss "en ren kanske är det bästa färdmedlet idag", det tror jag också!
Tumblr_m8pcjakxfo1rbm00oo1_500_large

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback