23 december 2012

Hej kompisar! Vart har jag tagit vägen egentligen? Jag vet inte, jag har ju varit hemma men har faktiskt inte haft något lust att blogga. Vilket jag typ ALLTID har. Det är bland det bästa jag vet. Men sedan jag fick jullov har jag bara lagt bloggen åt sidan och inte ens ägnat den en tanke.

Sedan sist har jag jobbat lite mer och julstökat i mängder. Tänk att det är julafton imorgon! Känns inte alls som att det var länge sedan det var sommar, jag minns midsommar som om det vore igår..

Idag träffade jag Sanna en sväng. Det var skönt att komma hemifrån en stund. Vi åkte in till stan och fikade på en mysigt kafé i Gamla Stan. Vi bytte julklappar och herre vilken succé det blev hos båda parter! Jag fick en massa nagelgrejer som jag ska fixa mina naglar dina med senare.

Ikväll blir det vörtbröd med julskinka, tradition den 23:e i min familj. Och så blir det även lite glögg, mys!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback