20 december 2012

God morgon! Någon som är vaken? Jag är i alla fall inte van vid att vara det såhär dags, jag har blivit så bekväm med att ha sovmorgon nästan alla dagar i veckan.

Jag inte inte särskilt taggad på matteprov just nu. Alla andra treor har typ bara lunch och avslutningen idag men vi ska sitta hela förmiddagen och missa halva lunchen och skriva prov. Men efter skolan idag ska jag bara chilla, vill inte behöva tänka på något alls!

Men ni får ha en fin dag! Det kanske är den sista.. Haha nej skulle nog inte tro det va. ;)


Comments
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com) skulle vara SÅÅÅ himla snällt!

2012-12-21 @ 01:41:47
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback