11 december 2012

Hejhej kompizzar! Är allt bra med er? Med mig är det superduperbra! Förutom att jag är lite snuvig och lite stressad men äsch, whatevaaah. Haha märker ni hur seriös jag är för tillfälle? Jag blir såhär av att vara på jobber typ, dock brukar det inte hålla i sig såhär länge, slutade trots allt för en timme sedan.
 
Efter lketionerna i skolan idag satt jag kvar och räknade matte. Jag tyckte att det var smart så jag kunde få något gjort under den tiden som jag annars bara har tagit mig hem ätit mellis och sen åkt till jobbet på. 
 
Nu blir det inget jobb på två dagar, det känns som om jag har bott där den senaste tiden typ. Tur att det är ett ställe med positiv atmosfär då, annars hade jag aldrig pallat.
 
Sitter nu bara och tittar på Hart of Dixie, bästa serien, fortfarande. Har en läxa tills imorgon men jag tror nog att jag gör den imorgon förmiddag istället, börjar ju skolan vid halv ett så jag har ju tiden på mig.

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback