Var finner jag motivationen?

Hatar mig själv just nu.

Hur kunde jag låta detta ske? Vart tog självdisciplinen vägen? Varför är just måndagar så svåra? Är alltid trött och har svårt för att stå emot frestelsen dessa dagar. Hur ska jag kunna ändra det här? Finns det någon som har tips på hur man kan stå emot?

Som jag skrev tidigare så åt jag lite för mycket när jag kommit hem från jobbet. Som tur är så kan jag i alla fall inte längre fortsätta äta när jag är mätt, mättnadskänslan har blivit lite jobbig nästan vilket jag är glad över för tidigare så hade jag verkligen inget stopp!

Åkte dessutom och övningskörde, så jag fick komma från allt vad gällde mat i en och en halv timmes tid. Jag gick faktiskt hem från körskolan, kände att jag lika gärna kunde gå hem istället för att ta bussen för att sedan gå ut i skogen. Dock blev det ju bara en promenad och inte en PW men det är i alla fall bättre än inget! Gick hem på ca 45 minuter.


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback