Stockholm i mitt hjärta

Tänkte skriva om Allsången nu när jag ändå inte har något bättre för mig på jobbet.

Mötte upp Susanna vid östra strax innan fem och fågel vi till donken (denna del av kvällen är jag inte stolt över). Så vi tog med oss mat därifrån och satte oss på buss 44 mot Skansen.

När vi kom dit höll de på med genrepet men vi satte oss på bänk vid en damm och vår middag. Sen ställde vi oss vid sidan där alla ungdomar brukar stå, vet ni var jag menar? Vi stod ganska långt bra först men efter genrepet gick ganska många så vi kom bara längre och längre fram och till sist stod vi två meter bakom där Gina hoppade in, ni som såg programmet vet var jag menar. Alltså sto vi nära och hade en riktigt bra kväll!

När de började med weballsången var det ytterligare folk som gick därifrån så då stod vi vid staketet på en trappa (som var till för att Gina skulle kunna hoppa över) och såg riktigt bra!

Har några videor också men lägger upp dem ikväll om jag orkar. Har i och för sig inte kollat igenom dem än så vet inte hur bra kvalité det är på dem heller. Vi får se!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback