Sång i buss på villovägar

Sitter för tillfället på buss 676 mot Norrtälje faktiskt. Har inte åkt den många gånger vilket jag inte är stolt över då min kära vän Susanna bor i Norrtälje. Som ni kanske förstår så är jag på väg till henne alltså, och det ska bli så roligt att åka dit! Vi lär väl proppa i oss massa mat och onyttigheter antar jag så förvänta er inget träningsinlägg idag. Men jag tycker faktiskt att kalorier som man tar upp i gott sällskap inte räknas!

Snyltar just nu på bussens internet vilket är riktigt najs! Har på mig shorts idag men kände när jag hick ut från kontoret att ser var lite för kallt för det alltså. Som tur är (eller snarare; så smart som jag är) så har jag med mig jeans att byta om till senare!


Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback