Hair & Care

Hejsan!
 
Sitter just nu i köket och målar naglarna, har behövt göra det ett bra tag nu och idag så gick ena tumnageln av så nu hade jag inget annat val än att ta av alla och så målar jag dem i samma veva. Vetni vad jag har gjort idag? Jag har klippt och slingat håret! Jag ser heeelt annorlunda ut nu. Ni lär ju inte känna igen mig i fortsättningen. 
 
Har klippt page och slingat det betydligt blondare. Hade inte tänkt mig tt det skulle bli så ljust men har nu börjat vänja mig vid färgen och gillar den bara mer och mer. Hon gjorde slingorna riktigt bra alltså! Det syns knappt att det är slingor utan man tror att det är färgat eftersom slingorna är så smala och täta, dessutom så gjorde frisören en utjämning (typ) där jag hade min utväxt tidigare för när man bara slingar håret kan utväxten fortfarande synas annars. Själva frisyren är jag så otroligt nöjd med! Har alltid gjillat pager men aldrig vågat göra det själv men nu vill jag bara prova, få lite förändring och just nu knner jag i alla fall att jag inte vill låta det växa ut igen, är såpass nöjd. Vi får dock se vad jag säger om det när jag ska styla det själv.. 
 
Det här med att jag fixade håret idag var lite småspotant. Jag visste vad jag ville göra innan och skulle bara ringa och boka tid till någon gång i veckan typ idag men så hittade vi ingen bra tid jag har saker att gröa i princip varje dag den veckan som kommer så det blev idag helt enkelt, och jag ångrar det inte en sekund!
 
 
 

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback