Dear Diary 104

 
Hej vänner! Igår var det ju Prideparaden här i stan. Och asså ja, jag kan nog känna att Pride är det viktigaste eventet under året. Pride är så fint, så viktigt och bara så fantastiskt! Asså nästa år ska jag utan tvekan gå med Chalmers, visste inte att alls att Chalmers hade ett så stort sällskap med, de var typ det största sällskapet i hela paraden vilket kändes så fint! Det är ju första gången jag ser West Pride, men nästa år ska jag utan tvekan gå med. Man inser också hur viktigt det är att ta upp såna här frågor när man för höra om Orlando..
 
Det blir många dagboksinlägg dessa dagar, men det är ju för att jag och Frida hittar på så mycket hehe. Resten av sommaren blir nog mer tillbaka till outfitinläggen.. Men hoppas ni gillar det i alla fall! :)
 

Hi friends! Yesterday Frida and I watched West Pride. And well, Pride is centainly the most important event of the year. It's so beautiful, so important and so fantastic! Next year I'm going with Chalmers, without doubt. It was so nice to see that Chalmers had such a big attendance in the parade. You realise how important it is to address this kind of questions when you hear about Orlando..
 
I kind of do many diary posts nowadays, and it's because me and Frida are soing so many fun things hehe. The rest of the summer will be back to outfit posts I guess.. But I hope you like it! :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback