Dear Diary 78

Beanie - H&M
 
God morgon vänner! Hoppas ni hade en rolig kväll igår! Jag ska snart ta mig ut i snöstormen och försöka pallra mig bort till gymmet. Sådana här dagar är det tur man har en fin mössa och jacka! Mössan köpte jag när jag var i Luleå för ungefär en månad sen, då var det ju -28ºC så där behövdes det verkligen! Haha
 
Annars blir det en lugn helg för mig, ikväll ska jag mysa med tjejerna framför Mellon och laga lite god mat och så. :) Det har hänt massa spännande saker här i veckan faktiskt! Lyckades få plats till en resa som en förening på min sektion i skolan anordnar till Amsterdam i april!! Ska bli sååååå kul! Och även så lyckades jag kirra intervjun hos My Academy och ska nu få börja jobba som studiecoach! Hur skoj? :) Åh är så taggad på livet just nu! Det händer så mycket roliga saker!! Typ som att min gos kommer hit nästa helg också. Åh kan det bli bättre?
 
Nej, nu ska jag kriga mig iväg till gymmet. Hoppas ni får en riktigt fantastisk lördag! Puss
 

 
Good morning friends! I hope you had a fun friday night! I will soon go out in the snowstorm and try to get to the gym. Days like these I am glad I have a cute beanie. I bought it when I was in Luleå like a month ago, when it was like -28ºC outside, so yeah I really needed one there! Haha
 
It is gonna be a chill weekend for me. I will watch the "Melodifestivalen" (the contest we have in Sweden to choose a representative for the Eurovision Song Contest) tonight with my girls, and cook som nice dinner! A lot of fun things have happened this week actually! I got a place in the trip my school is organizing to Amsterdam this spring! And I also got a job, as a study coach. How fun?? I am so happy right now! So may fun things are happening. Like my bf is coming here next weekend! Aah, can it get any better?? (We have a long distance relationship.)
 
Well, now I will see if I can get to the gym in this weather. I hope you will have a fantastic saturday! Kisses

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback