Dear Diary 77

Canvas of Audrey Hepburn - Ikea
 
Hej vänner! I söndags kom mina föräldrar förbi här så lagade vi mat och myste en liten stund. Och då satte även pappis upp min fina tavla på Audrey Hepburn! Köpte den på Ikea när jag och mammis körde hit nu till denna lösperiod, helt spontant faktiskt hehe. Men den kändes bara helt rätt så jag körde! Tycker att den passar perfekt där den hänger! Den ser ju inte så stor ut här på bilderna men den är faktiskt 90x90 cm. Det var nog hela känlsan i bilden som fick mig att falla för den, älskar hur den är så mystisk, glad och fab på en och samma gång. Eller vad tycker ni? Puss
Hi friends! My parents visited me two days ago and we cooked some really nice dinner and just had a nice time for a little while. My dad put up my beautiful painting of Audrey Hepburn that I spontaneoulsy bought like a month ago. I guess it just felt right so I bought it right away. I think it looks beautiful where it is and I guess it was the feeling in the painting that made me want it. I love the way it is both mysterious, fab and has a little smile in it. What du you think? Kisses

Comments
Postat av: Cassandra Haraldsson

Så fint du har det!

Svar: Tack! :)
Emma Pettersson

2016-02-16 @ 21:59:36
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Family time and Audrey Hepburn! Great combo!

2016-02-17 @ 05:31:53
Postat av: Anonym

Love this photo of Audrey! Great post! Nothing like family time!

www.lesleyandeve.com

2016-02-17 @ 05:32:42
Postat av: E

Så härliga lakan! Love them

Svar: Åh jag med! De kommer från Zara home. :)
Emma Pettersson

2016-02-17 @ 21:16:16
URL: http://nouw.com/ellenforsling

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback