Alice's Adventures in Wonderland and Through the Looking-Glass

By Lewis Carroll
 
Berättelsen om Alice i Underlandet har alltid fascinerat mig. Jag har älskat filmerna så när jag fick denna av min gos i födelsedagspresent blev jag såå glad! Och att få läsa den andra var också helt fantastiskt! Riktigt bra berättelse den med, som jag ser så mycket fram emot att få se på bio senare i år. Boken är ju extremt lättläst men det jag gillar med den är alla otroliga berättelser, allt som händer Alice, allt som hon hittar på, och alla fantastiska karaktärer! Underbar bok. :)

 
The story of Alice in Wonderland has always fascinated me. I love the movies so when my love got me this on my borthday I was so happy! And reading the second one was also amazing! A great story that I look forward to seeing at the cinema later this year. The novel is very legible but what I like about it is all the amazing stories, everything that happens to Alice, everything she makes up, and all the magnificent caracters. Lovely book. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback