Hej dagboken 53

 
 
Hej vänner! Såhär mysigt hade jag det igår kväll! :) Tills jag lyckdes spilla te på mitt ben och därmed flög i luften pga varmt och hällde ut te över halva täcket, mmmmmm varför alltid så smidig, Emma?
 
Dagarna går i ett just nu. Det är galet mycket i skolan. Utöver allt allmänt skolarbete som man redan har så har vi även en tenta på lördag. Yes, att klämma in tid för tentaplugg mellan alla andra vanliga lektioner och föreläsningar är smått omöjligt. Det blir inte mycket tid över till annat denna vecka, med andra ord. 
 
Hösten är i alla fall här och jag älskar att gå runt i stickade tröjor och over knee-strumpor. Dessutom är det lite mer okej såhär i mörkret att sitta inne med sin bästa bok och en kopp te. Underbara höst. ♥ Boken är för övrigt magiskt bra! Men berättar mer när jag läst klart. :) Ha en fin torsdag på er! Puss

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback