Agerande utan reson, subjektiv utan funktion

Mares - Allt du gör och att du finns
Topp - Sparkle & Fade, Urban Outfitters // Kjol - Cubus
 
Beslutet att gå ut igår fattades väldigt spontant, och idag mår jag som jag förtjänar. Denna look blir tydligen resultatet när jag måste bestämma mig på kort tid och skutit upp att tvätta håret en dag för mycket. Mmmmmm ni vet ju redan att jag älskar grönt denna säsong så det är väl inte så förvånande att jag körde all in med grön ögonskugga och allt. Hur fin färg har inte mina läppar då? Lyckades hitta ett perfekt nude läppstift igår på H&M. :)

Comments
Postat av: ISA

hehe brukar kännas så dagen efter ;) men fin var du iaf!

2015-09-27 @ 16:53:58
URL: http://isabyl.devote.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback