Jag försvann ett tag på vägen, men jag saknade dina sinnen

Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen
 
Hej vänner! Hur är det med er? Länge sedan jag var inne här, livet kom liksom lite emellan. Men jag saknar bloggen för mycket för att lägga ner det. Blir helt tråkig i mina outfits då jag aldrig puchar mig själv för bloggen längre. Mmm lite konstigt kanske men ja, jag har blivit lat med sånt. Vilket jag absolut inte vill för det är ju lite av min passion, så nu är jag väl lite tillbaka. :) Fast i lite lugnare takt denna gång. 
 
Jag hade tentavecka förra veckan och fick helg redan torsdag lunch. Min gos har varit här och vi har haft det såå bra! Jag blev supermycket firad i fredags och dagen var helt magisk. Resten av helgen har jag bara njutit av min älsklings sällskap och haft det bra. Nu är skolan igång igen och jag startade nya kursen med att försova mig, gött. Aja bara att ta nya tag nu. :) Nu ska jag bara sova först! Men vi hörs snart igen. Godnatt. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback