To a place that knows no one

Two Door Cinema Club - The world is watching
Topp - Urban Outfitters // Kjol - TopShop // Stickad tröja - H&M // Skinnjacka - Vero Moda
 
Okej så vad händer här med alla bilder egentligen?? Så många olika kombinationer?? Jo, de första två bilderna är alltså min outfit från idag! Dock hade jag hellre velat ha den vita stickade tröjan på mig (pga det är aldrig varmt i min skola..) men det kändes lite för höstigt imorse när jag provade kläder, insåg dock under dagen att det var deta rätta alternativet. Och sen har vi den sista, den outfiten som jag allra helst hade velat ha, synd bara att vädret inte vill samma sak som mig, var tvungen att ha ragnjacka idag. Men ja, det är vad jag hade burit om det var sol idag! Så ja, tre kombinationer av samma outfit. Har ni någon favorit? :)

Comments
Postat av: M

Gillar alla tre stilar men om jag måste välja så säger jag nr 3 :)

2015-05-18 @ 13:47:01

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback