Min Cortègen 2015

↑ Foto: Victor Bergh Alvergren/FotoCC
↑ Foto: Viktor/FotoCC
↑ Foto: Katarina Bergbom/FotoCC
↑ Foto: Christophe Bengtsson/CFFC
↑ Foto: Victor Bergh Alvergren/FotoCC
↑ Foto: Victor Bergh Alvergren/FotoCC
↑ Foto: Victor Bergh Alvergren//FotoCC
↑ Foto: Gerardo Telese/CFFC
↑ Foto: Andreas Andersson/CFFC
 
Ja, det här var alltså min Cortège! En hel del tid i öltältet och gasquen och kanske inte så mycket man borde på byggplatsen. Oh well, jag målade på bra i slutet och allt blev ju ändå klart. :) Haha ja, jag ser helt galen ut på ca alla bilder! Men typ sista bilder var ju ett megatwister under Valborgskalaset, vem är inte i extas då liksom?
 
Cortègen kan ha varit den knasigaste perioden i mitt liv men det var så värt det! Hade superskoj verkligen. :D
 
Update: Det ser ut som att jag inte har några ben på andra bilden!!! Vad hände där??

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback