Skriv ner dina finaste ord på min bleka hy

Hej vänner! Jag har nyss precis diskat klart och ska nu ta och sova. Första dagen tillbaka i skolan var helt okej. Det var ganska lite folk i skolan, vilket var ganska skönt. :P Motivationen var väl kanske inte på topp men annars har det varit en bra dag!
 
Jag har suttit och funderat väldigt mycket på tatueringar idag. Jag här länge velat göra en (eller flera) men det har liksom runnit ut i sanden lite. Nu under lovet har dock mit sug efter det stigit rejält! Jag vill ha en text, jag vet placering och jag vet font. Den enda frågan som återstår är alltså vad som ska stå. Jag är sugen på antingen "we're all mad here" från Alice i underlandet, eller en fin låttext från en av mina gudar (letar fortfarande efter den bästa). Mitt sista alternativ och ett av de bästa är "always" simple as that, som tecken på min kärlek till Harry Potter. Hmm får sova på saken tror jag.. :) Godnatt!
 
 
Bilder från weheartit.com

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback