Hej dagboken 8

Hej vänner! Jag är dödstrött och hoppas på att jag inatt äntligen ska kunna sova heeeela tiden tills klockan ringer imorgon. Tröttheten tar kål på mig. Något som gör min vardag lättare är alla de roliga podcasts jag lyssnar på på väg till och från skolan. Kommer liksom till skolan med ett leende på läpparna varje morgon, hur underbart? Jag lyssnar på en del olika sådär men de jag verkligen följer och tycker mycket om är Alex & Sigge, TSKNAS och Alla mina kamrater. Det är så roliga tycker jag! Sen lyssnar jag lite på Värvet och lite Filip och Fredrik ockå, men det är mest när jag inte har något annat att lyssna på. :) Har ni några podtips? :)
 
Kollade precis tillbaka i arkivet från ett år sedan. Det var faktiskt ganska exakt ett år sen jag fick dessa glasögon, det bästa köp jag någonsin gjort! :) Bjuder på lite bilder på en lite yngre och blondare Emma! Är lite kär i den frisyren jag hade här, kanske borde göra något sånt igen? 
 
Jaja, godnatt!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback