Hej dagboken 6

Hej vänner! Jag ska precis ta och gå och lägga mig efter en riktigt lång dag. Visst nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt men asså att ha miljökursen från 8-17 idag var inte helt uppiggande.
 
Dagarna går ganska långsamt fram just nu, och jag är mest bara väldigt trött. Blogg- och outfitinspirationen är inte heller på topp då garderoben mest känns som redan använd och gammal. Jag antar att det är så man får leva som student. Och ja, jag shoppade i helgen men de sakerna kan jag inte ha förrän våren..
 
Menmen, jag ska försöka se allt från den ljusa sidan, imorgon har jag i alla fall sovmorgon så nu ska jag ta och vila ut ordentligt. Ha det fint! Godnatt :)
 
Hur fin är inte min nya löpare jag fick av mamma? En varm lila färg som passar alldeles utmärkt hemma hos mig. Älskar att få byta färg och form lite på matbordet! :) (Från Hemtex)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback