Another year over and we're still together, it's not always easy but I'm here forever

McFly – The Heart Never Lies
Hej vänner! Hur har erat 2015 varit hittills? Mitt har varit slött, har bara ätit pannkakor med min kärlek, kollat på TV och läst HP. Vi två hade en mysig kväll igår här hemma med god mat och gott vin. Kunde inte önskat mig mer av ett nyårsfirande. 
 
Jag vet dock inte riktigt vad jag ska göra nu, för jag vill titta på både Suits och HP 6 liksom. Hur ska jag kunna välja?? Aja, jag börjar med att äta lite middag först så får vi se..

Vad har ni för planer för 2015 då? Jag ska nog bara fortsätta satsa på skolan oc säkert försöka komma iväg på någon resa och någon festival sådär, bara leva livet. :) Sen har jag tänkt satsa mer på bloggen nu också, tycker att det är så roligt att kunna titta tillbaka på roliga saker som hänt! Se det är utan tvekn värt jobbet. :)
 
Gott nytt år på er!

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback