Hej dagboken 17

Hej vänner! Skolan flyter på utan att det riktigt händer så mycket på den fronten. Annars har jag massor av planer utanför skolan nu till våren, weeeey! I helgen kommer bror hit och ska hänga. :D Sen så ska jag och mami åka till Köpenhamn helgen efter tentan och en vecka efter det kommer min gos hit. Och allt dettta inom loppet av en månad, så härligt att ha så fina saker att se fram emot. Sen utöver allt detta kommer jag ha fullt shå med att bygga i vår jag ska vara med i Cortègen. Say whaaaat? Haha jag har inte ens sett den och ska redan vara med och bygga! Det blir superskoj. :)
 
Men ja, jag ser fram emot våren som sagt. Det var ish vår idag,gled runt i denna outfit och frös lite kanske men det var det värt. :) (Med strumpbyxor osv såklart!!! Dessa bilder är från i somras..)
Jacka & kjol - TopShop // Topp - Urban Outfitters

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback