Hej dagboken 14

Hej vänner! Jag ska precis ta och sova. Det har varit en lång dag i skolan idag så är smått död. Aja, sitter i alla fall här och beundrar min nya fina blomma som jag köpte tillsammans med snittblommorna i lördags. Man inser först när man flyttar hemifrån hur viktigt det är med blommor och levande ljus och sånt i hemmet.. Tidigare har de bara mest känts onödiga men nu förstår jag hur mycket mer hemtrevligt det blir med dem. 
 
Min nya fina blomma heter Stjärnklocka och jag har ingen som helst aning om hur jag ska ta hand om den, haha om jag känner mig själv så lär den inte leva så länge till. Aja, vi får hoppas på det bästa!
 
Hittade precis denna bild från i lördags innan min skypedejt med min gos. Haha jag kan vara fin när jag vill, lovar..

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback