Hej dagboken 13

Hej vänner! Är allt bra med er? Jag ska strax ta och sova efter ganska så lugn dag hemma bara. Vet ni vad? Idag är det sex månader sen jag flyttade hit! Sex månader sen jag fick nycklarna. Sex månader sen jag bytte stad. Sex månader jag flyttade hemifrån. Är inte allt detta kaos? Haha så stort att jag klarat mig så här länge utan mamma! Saknar dock familjen väldigt mycket.. Men jag skypar med dem över söndagmiddagen varje vecka så det är mysigt i alla fall. :) Nej, nu ska jag sova. Godnatt vänner!
Lite skillnad på då och nu (förutom vädret och ljuset dvs..) Jag har äntligen lyckats sätta mitt prägel på lägenheten och ska bara få upp lite mer saker på hyllorna och väggarna så är den perfekt sen. Så fint. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback