När trummorna rullar igång är jag säker

Håkan Hellström – Du kan gå din egen väg
Hej vänner. Jag ligger just nu i min säng och bara lyssnar på musik. Hur ofta gör man det nu för tiden egentligen? Verkligen lyssnar på musiken? Ja, det behövs ibland asså, att bara snappna av och följa ljuden och textraderna. 
 
Idag är jag ordentligen död, som sagt så var det pubrunda igår och idag mår jag som jag förtjänar. Dock kom jag och Frida faktiskt hem redan vid halv två, fast om man har matte kl 8 dagen efter så är det ganska sent trots allt.. Jaja, det har gått bra i skolan ändå. Men har legat helt utslagen här hemma nu ikväll och verkligen inte gjort något vettigt. Riktigt skönt med en ledig helg nu alltså! 
 
Musiken jag lyssnar på just nu är i alla fall min spotifylista "Gudarna". På den listan ingår alla låtar av Håkan, Kent, Krunis och Winnerbäck, med andra ord mina absoluta favoriter, mina gudar. Kom nyss att tänka på att jag sett tre av mina fyra gudar live denna somar också, det gör mig alldeles lycklig. :)
 
Tänk att alla de här konserterna var under en och samma vecka, bästa veckan i mitt liv. :)

Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Comment:

Trackback